Brev:
Sommerferie og transport med en lille
22. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Sommerferie og transport med en lille
Hej
Vi har fået tilbud om at låne et sommerhus i sydfrankrig (1800 km fra DK). Det kunne vi jo rigtig godt tænke os at tage imod, men er kommet noget i tvivl angående transporten af vores datter da hun kun er 10 uger gammel. Normalt sidder hun i autostol, bagudvendt bag ved føreren af bilen.
Nu skal vi jo køre rigtig langt. Skal vi leje et liftnet eller en boxette? og hvad er forskellen egentlig? eller vil det overhovedet være forsvarligt at køre så langt med et så lille barn?
Håber at høre din ærlige mening - det er helt ok hvis du ikke mener at man skal tage så langt væk med et så lille og nyt barn ;-)